Chiptuning osobních vozidel

profesionální zvýšení výkonu s měřením na brzdě

 

Při chiptuningu osobního vozu jde především o zvýšení výkonu a točivého momentu vozidla.
Pokud vám již nedostačuje akcelerace a pružnost Vašeho motoru, chiptuning je ideální
volbou bezpečného zvýšení výkonu. Profesionální optimalizací datových map v řídicí
jednotce automobilu, komplexní diagnostikou a měřením výkonu na vlastní brzdě
nabízíme chiptuning na nejvyšší možné techniké úrovni v ČR.
Naše vlastní válcová
zkušebna může měřit výkon a točivý moment vozidel, získávat výkonové grafy motoru a ukazovat
rozdíly při zásahu do software řídící jednotky. Díky tomu máte jasnou představu o provedené
změně a výkonovém nárůstu po provedení chiptuningu. Nevěřte slibům, s námi máte jistotu!

Novinky

Ukázka úpravy Škoda Octavia 66kW na 90kW/285NM

Klasika. Vozidla značky Škoda patří k nejupravovanějším a motor 1.9 TDI 66kW se stal bez nadsázky legendou. V této ukázce se zaměříme na novější variantu tohoto motoru vybaveného ještě klasickým rotačním čerpadlem avšak již novějším typem turbodmychadla s geometrií lopatek umožňující lepší a přesnější regulaci plnícího tlaku především v nižších otáčkách motoru.

Měření vozidla na originální software spolu s diagnostikou jasně ukazují, že je vozidlo v odpovídajícím stavu: naměřený výkon na originální software je 70kW/212NM (výrobcem udaná hodnota je 66kW/210NM)

 

 

Po tomto měření a diagnostice následuje vyčtení software z vozidla přes diagnostickou zásuvku. Samotné vyčtení trvá okolo pěti minut a probíhá přes komunikační protokol KLINE. Jedná se o řídící jednotku BOSCH EDC15V.


Následuje to nejdůležitější : úprava a optimalizace vyčteného software z vozidla. Lze zahrnout i individuální požadavek zákazníka na průběh momentu. Tato procedura zabírá okolo 40minut až jedné hodiny.

 

Nahrnání úpraveného software zpět do vozidla trvá opět okolo pěti minut.


Následuje test na válcové brzdě, vozidlo je maximálně zatěžováno na poslední převodový stupeň. Dosahuje rychlosti přes dvěstě kilometrů v hodině. Výsledek testu lze označit kladně: 89kW/285NM (námi udané hodnoty po úpravě --kW/--NM)

 

Je jasně patrné že po úpravě došlo k fyzickému nárustu výkonu o 19kW a 70nm. Vozidlo po úpravě nekouří! Při neodborně provedeném tuningu není sprváně nastaven plnící tlak turbodmychadla, dochází k vibracím a ke zvýšené kouřivosti.

 

Cena této úpravy u nás činí  pouze 5.490,- Kč (včetně měření výkonu a diagnostiky)

 
 
omron Kompanzasyon Panosu