Při chiptuningu osobního vozu jde především o zvýšení výkonu a točivého momentu vozidla.
Pokud vám již nedostačuje akcelerace a pružnost Vašeho motoru, chiptuning je ideální
volbou bezpečného zvýšení výkonu. Profesionální optimalizací datových map v řídicí
jednotce automobilu, komplexní diagnostikou a měřením výkonu na vlastní brzdě
nabízíme chiptuning na nejvyšší možné techniké úrovni v ČR. Naše vlastní válcová
zkušebna může měřit výkon a točivý moment vozidel, získávat výkonové grafy motoru a ukazovat
rozdíly při zásahu do software řídící jednotky. Díky tomu máte jasnou představu o provedené
změně a výkonovém nárůstu po provedení chiptuningu. Nevěřte slibům, s námi máte jistotu!
Naše vlastní válcová zkušebna je zařízena pro měření vozidel s přední nebo zadní hnanou nápravou a vozidel 4x4 s elektronicky odpojitelnou zadní nápravou (např. HALDEX).
Dynamickým měřením vozidla na stolici jsme schopni zjistit aktuální výkon a točivý moment, popř. vady v jeho průběhu, které jsou často nezjistitelné klasickými diagnostickými metodami.
Tato válcová zkušebna je vhodná na posouzení rozdílu výkonu mezi originálním a upraveným software, tak i pro zjištění aktuálního výkonu vašeho vozidla.
Naše zařízení je velmi přesné a snese srovnání s těmi nejdražšími válcovými zkušebnami, které bylo již mnohokrát prověřeno a testováno.
Díky tomu jsme Vám schopni prezentovat reálný srovnávací graf s výkonem a točivým momentem tzv. "před/po". Díky kterému máte maximální jistotu o dosaženém výkonu a provedených změnách.
Jak probíhá měření?
V první části se vozidlo ukotví ke stolici a provede se kalibrační zkouška pro upřesnění převodového poměru snímaných otáček.
Po zahřátí motoru na provozní teplotu se provádí samotné měření kdy na poslední nebo předposlední převodový stupeň se akceleruje od nejnižších až do maximální výrobcem povolených otáček motoru.
Po vyřazení se dělá tzv. doběhová zkouška, kdy stolice počítá veškeré ztráty a počítač vyhodnotí získané parametry měření v grafické podobě výkonového grafu s hodnotou výkonu a točivého momentu
Poté následuje odvázání vozu, popř. druhé měření.
Prohlédněte si prosím video ukázku měření vozidla v naší zkušebně.
Provozní podmínky na válcové zkušebně:
Doporučujeme před příjezdem na válcovou zkušebnu zkontrolovat provozní kapaliny a tlak v pneumatikách. Stav agregátu by neměl vykazovat vady, při měření bude maximálně zatěžován !!!
Pokud máte zájem o měření výkonu Vašeho vozu, kontaktujte nás!
Cena za měření vozidla je 1.990,-Kč. Měření obsahuje klasickou dynamickou zkoušku dle platných norem a výstupní protokol v grafické podobě (možno i v PDF).