Chiptuning osobních vozidel

profesionální zvýšení výkonu s měřením na brzdě

 

Při chiptuningu osobního vozu jde především o zvýšení výkonu a točivého momentu vozidla.
Pokud vám již nedostačuje akcelerace a pružnost Vašeho motoru, chiptuning je ideální
volbou bezpečného zvýšení výkonu. Profesionální optimalizací datových map v řídicí
jednotce automobilu, komplexní diagnostikou a měřením výkonu na vlastní brzdě
nabízíme chiptuning na nejvyšší možné techniké úrovni v ČR.
Naše vlastní válcová
zkušebna může měřit výkon a točivý moment vozidel, získávat výkonové grafy motoru a ukazovat
rozdíly při zásahu do software řídící jednotky. Díky tomu máte jasnou představu o provedené
změně a výkonovém nárůstu po provedení chiptuningu. Nevěřte slibům, s námi máte jistotu!

Novinky

Ukázka úpravy VW Passat 2.0TDI PPD 125kW na 147kW/420NM

Inovovaný čtyřválec s označením 2.0 TDI, vybavený systémem PPD. Místo magneticky ovládaného vstřikovacího ventilu od firmy Bosch (PD) je vstřikovací jednotka opatřena piezoelektricky ovládaným ventilem dodávaným firmou Siemens. Tento vývojový stupeň dvoulitrového TDI zahrnuje řadu úprav oproti předchozí verzi se vstřikováním PD vedoucích především ke snížení hluku a vibrací, přesnějšímu ovládání turbodmychadla, vylepšení také najdeme na recirkulaci výfukových plynů, sacím potrubí a řemenových převodech.


Nový piezoprvek reaguje třikrát až čtyřikrát rychleji než magneticky ovládaný prvek, takže otevření ventilu při vstřicích mohou být kratší a přesnější. Podávací palivové čerpadlo dodává naftu o tlaku 10 bar do jednotek čerpadlo-tryska, kde je tlak zvýšen až na 2200 bar.

 

Problematika úprav těchto vozidel byla vytažena na světlo na různých diskuzních fórech, kdy někteří přední čeští tuneři nebyli schopni kvalitně a s odpovídajícím nárustem odladit tento motor. Je to dáno především složitostí a diferencí řídícího systému Siemens PPD od běžně používaných řídících jednotek BOSCH u vstřikování PD.

 

Nekvalitně odvedená práce u tohoto motoru znamená pouze nízký nárust výkonu spojený s nerovnoměrným rozložením točivého momentu a vyšším zanášením DPF filtru. viz odkaz


Měření vozidla na originální software spolu s diagnostikou jasně ukazují, že je vozidlo v odpovídajícím stavu: naměřený výkon na originální software je 127kW/362NM (výrobcem udaná hodnota je 125kW/350NM)

 

Po tomto měření a diagnostice následuje vyčtení software z vozidla přes diagnostickou zásuvku. Samotné vyčtení trvá okolo pěti minut a probíhá přes datovou sběřnici CANBUS.


Následuje to nejdůležitější : úprava a optimalizace vyčteného software z vozidla. Lze zahrnout i individuální požadavek zákazníka na průběh momentu. Tato procedura zabírá okolo 40minut až jedné hodiny.

 

Nahrnání úpraveného software zpět do vozidla trvá opět okolo pěti minut.


Následuje test na válcové brzdě, vozidlo je maximálně zatěžováno na předposlední převodový stupeň. Dosahuje rychlosti přes dvěstě kilometrů v hodině. Výsledek testu lze označit kladně: 147kW/422NM (námi udané hodnoty po úpravě 147kW/420NM)

 

Je jasně patrné že po úpravě došlo k fyzickému nárustu výkonu o 20kW a 60nm. Víme, že jiné firmy lákají nezkušené zákazníky na nesmyslně vysoké parametry výkonu po úpravě, který je spíše než realitou přáním nezkušeného tunera z říše snů. Nenechte se napálit!

 

Cena této úpravy u nás činí 7.990,- Kč (včetně měření výkonu a diagnostiky)

 


 
 
omron Kompanzasyon Panosu